مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: فوت پزشک رادیولوژیست بر اثر بیماری کرونا در ارومیه شایعه رسانه‌ای است.  

ویروس کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی افشانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی دوشنبه ۱۹ اسفند در گفت و گو با خبرنگاران افزود: معالجه «دکتر طاهر زبیری» ادامه دارد ولی فوت ایشان صحت ندارد.  

وی اضافه کرد: روند درمان بیماران مبتلا به کرونا در حال حاضر با قدرت در شهر ارومیه و شهرهای دیگر آذربایجان‌غربی ادامه دارد.  

طی روزهای اخیر علاوه بر شایعه‌های زیاد مطرح‌شده در خصوص بیماران کرونایی و فوت آنها در شهر ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان‌غربی، بستری‌شدن پزشکان اعم از عمومی و متخصص نیز به بحث داغ فضای‌مجازی تبدیل شده‌است.  

هرچند دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در این خصوص موردی را طرح نکرده ولی آمار پنج، هشت و حتی ۱۰ نفره از پزشکان مبتلا به کرونا و تحت معالجه در بیمارستان‌های ارومیه در فضای مجازی دست به دست می‌شود.  

تاکنون آزمایش ۵۵ نفر از شهروندان آذربایجان‌غربی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده و ۲ نفر نیز از این تعداد فوت کرده‌اند که این ۲ نفر ۷۰ و ۸۳ سال سن داشتند.  

کد خبر 490599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha